تویی بهترین ترانه واسه دل سپردن من

Google

در این وبلاگ
در كل اینترنت

سلام دوستان خیلی وقت بود مطلب نذاشته بودم ولی حیفم اومد خاطرات دیروزو ننویسم ...

دیروز صبح منو مهربون کوله پشتیمونو پر کرده بودیم بریم کوهاز ساعت 8 بیدار شده بودیم ولی اونقدر طول دادیم تا ساعت 9 شد و کمی دیرتررسیدیم محل مورد نظرمون ،بعد اینکه ماشینو پارک کردیم وسایلمونو برداشتیم و راه افتادیم ،حالا نرو کی برو ...3 تا چشمه ردکردیم از تپه های خوشگلو با صفا رد شدیم از راههای خطرناک گذشتیم تا رسیدیم جاییکه مد نظرمون بودصبحونمونو خوردیمو رفتیم آبشار وای اونقدر خوشگل بود، کلی عکس انداختیم ایندفعه عکساشم میارم میزارم سایت تا ببینین چه جای با صفایی بود. نزدیکای ظهر بود که رسیدیم خونه، نهارمونو خوردیمو بعد کمی استراحت رفتیم باغ بابای مهربون کلی زالزالک چیدیمو خوردیم بعدش بابام زنگ زد ما پارکیم شما هم بیاین بعدش راهی پارک شدیم شامم کنار بابا اینا خوردیمو ساعت 8:30 شب رسیدیم خونه خودمون ،روز خیلی خوبو پر هیجانی بود ولی اونقدر پیاده روی کرده بودم که پ پ شدم بعدش چنان خوابیدیم که فکرشم نمیکنی صبح  مهربون  به زور از خواب بیدارم کرد... الانم نشستم دفتر درسته کمی بدنم کوفته ولی واقعا ارزش داره آدم روزای عمرشو تو طبیعت بگذرونه کلی فشار روحیم کم شد ،منو مهربون با هم قرار گذاشتیم هر شب بعد کار بریم کوهنوردی ...

مهربونم دوستت دارم مواظب خودت باش از همینجا بهت سلام میرسونم ...

بیا بغلم

عشقمی تو...

حالا تو هم ماچم کن

فعلا ناناسم.

[ شنبه 15 مهر 1391 ] [ 08:07 ق.ظ ] [ قشنگو ]
.: Weblog Themes By قشنگو :.